Informacja - Ochrona Danych Osobowych

Szanowni Państwo zgodnie z art. 13 i art. 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję:

  1.  Administratorem Państwa przetwarzanych danych osobowych jest Barlineckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o., ul. Szpitalna 4, 74-320 Barlinek, http://www.btbs.barlinek.pl , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2.  Jeśli mają Państwa pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych możecie Państwo skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, Beata Rechmal, kontakt listowny na adres Administratora lub email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3.  Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a, b, c RODO w związku z realizacją celów określonych w statucie Międzyrzeckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. dla zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych członków oraz ich rodzin i osób niebędących członkami, ale korzystających z jego zasobów lub związanych z prowadzeniem działalności zarządzania i administrowania nieruchomościami na podstawie zawartych umów.
  4.  W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach, o których mowa w pkt. 4 odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być: organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów obowiązującego prawa; inne podmioty, które na podstawie podpisanych stosownych umów przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.
  5.  Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy obowiązującego prawa.
  6.  W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo dostępu, w tym prawo do uzyskania kopii; prawo do żądania sprostowania; prawo do żądania usunięcia danych osobowych; prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do przenoszenia danych; prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7.  W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, przysługuje Państwu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie.
  8.  W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
  9.  W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, podanie przez Państwa danych osobowych ma charakter dobrowolny.
  10.  Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta umowa.
  11.  Państwa dane osobowe nie będą podlegać profilowaniu oraz automatycznemu podejmowaniu decyzji, nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani udostępniane organizacjom międzynarodowym.

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

Załączniki
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego [1.65Mb]
Dodano wtorek, 05 wrzesień 2023 przez BTBS Barlinek

Oświadczenie o dostępności

Prosimy o zapoznanie się z Oświadczeniem o dostępności witryn wydawanych przez BTBS Barlinek.

To jest oficjalne oświadczenie o dostępności (accessibility statement) serwisu BTBS BARLINEK.

Jak realizujemy Wytyczne dla dostępności?

Twórcy, redaktorzy i autorzy naszego serwisu dokładają wszelkich starań, aby wszystkie strony spełniały wszystkie wymagania WCAG 2.0 na poziomie AA. Serwis jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Może być używany na różnych platformach sprzętowych (stacjonarnych, mobilnych) i programowych (systemy operacyjne, przeglądarki).

Kompatybilność

Serwis jest w pełni rozpoznawalny przez programy czytające dla osób niewidomych, takie jak np. Window-Eyes, JAWS czy NVDA. Pełna obsługa serwisu możliwa jest zarówno przy pomocy samej klawiatury, jak i myszki.

Wygląd

Układ graficzny serwisu jest w całości opisany przez arkusze stylów kaskadowych (CSS). Ale nawet jeżeli Twoja przeglądarka lub urządzenie, którym odczytujesz strony internetowe nie wspiera CSS w ogóle, cała zawartość każdej strony jest nadal łatwa do odczytania. Na stronach serwisu używane są tylko względne rozmiary czcionek kompatybilnych z ustawieniami opcji „rozmiar tekstu” w przeglądarkach graficznych.

Odnośniki

Teksty odnośników są dobrane w taki sposób, aby w miarę możliwości były zrozumiałe nawet poza kontekstem zdania, w którym występują. Wiele łączy zawiera atrybut title opisujący dany odnośnik bardziej szczegółowo, chyba że tekst łącza sam w sobie już dokładnie opisuje dokument docelowy (tak jak np. tytuł artykułu).

Obrazki

Wszystkie obrazki i grafiki prezentacyjne zawierają opisy alternatywne. Obrazki czysto dekoracyjne zawierają pusty atrybut alt. Złożone grafiki są opisywane w treści strony, tak aby ich znaczenie było jasne również dla osób, które nie mogą zobaczyć obrazów.

Zgodność z prawem polskim i międzynarodowym

Serwis spełnia wymagania zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów Krajowe Ramy Interoperacyjności z 12 kwietnia 2012 r. Rozporządzenie to wskazuje, że od czerwca 2015 r. serwisy publiczne musza spełniać wymagania dostępności. Powołuje się ono przy tym na specyfikację Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) w wersji 2.0 na poziomie AA.

Zawartości zewnętrzne

Treści zewnętrzne, nieprzygotowane przez administratora strony (wideo, materiały dydaktyczne) mogą nie spełniać wszystkich standardów WCAG na poziomie AA.

Ważne telefony

POGOTOWIE RATUNKOWE

999

NUMER ALARMOWY

112

KOMISARIAT POLICJI

997

STRAŻ POŻARNA                    

998

GAZOWNIA

992

DZIAŁ TECHNICZNY BTBS

95 784 10 22  | 95 784 10 29
(do godz. 1500 i w dni pracujące)

POG.  INSTALACYJNE (WODNE, KANALIZACYJNE, GAZOWE)

669 360 829
(po godz. 1500 i w dni wolne od pracy)

POG. DEKARSKIE (PRZECIEKI DACHÓW, RYNIEN, ITP.)

573 466 071
(po godz. 1500 i w dni wolne od pracy)

POG. OGÓLNOBUDOWLANE I ŚLUSARSKIE

573 466 071
(po godz. 1500 i w dni wolne od pracy)

POG. ELEKTRYCZNE

601 976 736 | 957461904 | 570 120 711
(po godz. 1500 i w dni wolne od pracy)

POG. KOMINIARSKIE

504 630 808
(po godz. 1500 i w dni wolne od pracy)

Zarządzanie nieruchomościami

Wybór odpowiedniego zarządcy to najtrudniejsze z zadań stojących przed właścicielami nieruchomości i zarządami Wspólnot Mieszkaniowych.

W ramach wykonywania obowiązków proponujemy:

  1. REPREZENTACJA WSPÓŁWŁAŚCICIELI
    a) reprezentacja współwłaścicieli na zewnątrz przed organami administracji państwowej i samorządowej: między innymi urzędem skarbowym, statystycznym, składanie sprawozdań, NIP, REGON, itp.,
    b) reprezentacja w stosunkach pomiędzy właścicielami.

  2. OBSŁUGA PRAWNA
    a) reprezentacja w stosunkach wewnętrznych, porady prawne, przygotowanie pism, pomoc i doradztwo w sporach z dostawcami usług,
    b) opracowywanie aktów normatywnych (regulaminów), itp.

  3. OBSŁUGA BANKOWO – KSIĘGOWA
    a) otwarcie rachunku bankowego współwłaścicieli i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek (wybór banku zależy od decyzji współwłaścicieli, przy czym współpracując ściśle z GBS jesteśmy w stanie zaoferować korzystne ceny usług),
    b) pobieranie od właścicieli opłat z tytułu zaliczek na pokrycie kosztów eksploatacyjnych, funduszu remontowego i innych związanych z utrzymaniem nieruchomości,
    c) pobieranie i windykacja dochodów z pożytków,
    d) przygotowywanie projektów planów gospodarczych,
    e) sporządzanie sprawozdań finansowych.

  4. OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA
    a) obsługa biurowa (programy komputerowe, opłaty pocztowo – telefoniczne, druki, powiadomienia, itp.
    b) zawieranie, zmiany i rozwiązywanie umów ubezpieczenia budynku,
    c) nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w obrębie posesji,
    d) prowadzenie wykazu współwłaścicieli, wielkości udziałów, weryfikowanie stanu prawnego oraz faktycznego nieruchomości wspólnej,
    e) przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań współwłaścicieli (w tym udzielanie merytorycznej pomocy w organizowaniu i przeprowadzaniu głosowania w trybie indywidualnego zbierania głosów),
    f) prowadzenia korespondencji z właścicielami,
    g) dochodzenie w imieniu współwłaścicieli od podmiotów będących stroną bądź ich następców prawnych roszczeń z tytułu gwarancji, rękojmi i ogólnej odpowiedzialności kontraktowej związanych z obiektami budowlanymi na terenie nieruchomości wspólnej,
    h) wyszukiwanie firm świadczących wszelkie usługi, organizacja przetargów i nadzór nad jakością ich wykonania,
    i) negocjacje z wykonawcami,
    j) analiza i zatwierdzanie kosztorysów.

  5. OBSŁUGA TECHNICZNA NIERUCHOMOŚCI
    a) bieżący nadzór nad użytkowaniem obiektów budowlanych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane w sposób zgodny z ich przeznaczeniem i wymaganiami ochrony środowiska oraz utrzymaniem w należytym stanie technicznym i estetycznym celem niedopuszczenia do pogorszenia ich właściwości użytkowych i sprawności technicznej,
    b) prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
    przeprowadzanie na koszt Wspólnoty okresowych kontroli obiektu budowlanego w zakresie przewidzianym w Prawie budowlanym,
    d) zlecanie i kontrola bieżących napraw oraz kontrola nad usuwaniem awarii i ich skutków,
    e) zapewniamy dyżur personelu technicznego, obejmujący wszystkie branże również po godzinach naszego urzędowania oraz w niedziele i święta, wystarczy zgłoszenie telefoniczne.

Podkategorie

O nas

front budynku btbs


Barlineckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Barlinku 
ul. Szpitalna 4, 74-320 Barlinek

tel. (95) 746 23 48, fax: (95)746 23 48
e-mail: sekretariat@tbsbarlinek.pl
NIP: 597-14-95-751, REGON: 811787297

Znajdź nas

Polecamy

logo barlinek
logo tbs
logo bgk